fbpx
Blog poświęcony nowym technologiom, gdzie znajdują się recenzje ciekawych urządzeń.

Cecotec prezentuje szerokie portfolio podczas eventu w Skyfall Warsaw

Upun, dystrybutor firmy Cecotec, poinformował, że hiszpańska marka po raz pierwszy zaprezentowała swoje szerokie portfolio podczas eventu organizowanego w Polsce. Wydarzenie przybliżyło gościom imponującą gamę produktów oferowanych przez Cecotec oraz innowacje firmy, które zmieniają codzienne życie. 

Przestrzeń 46. piętra wieżowca Skyfall Warsaw została zaaranżowana na poszczególne sekcje, zaczynając od fun cookingu, gdzie zaprezentowano maszyny do popcornu, lodów oraz slushie. W kolejnej strefie na pokaz kulinarny z hiszpańskim akcentem zaprosił ceniony szef kuchni z wieloletnim doświadczeniem, David Gaboriaud. W kuchni Cecotec zainteresowaniem cieszył się robot kuchenny Mambo z automatycznym dozownikiem żywności, a także airfryery, m.in. model DuoHeat 6500 oraz blendery Grand Katana, wyposażone w przeciwbieżne ostrza, które w rekordowym czasie rozdrobnią każdy produkt – przekonali się o tym uczestnicy konkursu kulinarnego zaaranżowanego przez szefa kuchni.  

Na wydarzeniu nie mogło także zabraknąć strefy z kawą. Tutaj zaprezentowano flagowe ekspresy hiszpańskiej marki z serii Cafelizzia, Cremmaet, Power Espresso — od kompaktowych po profesjonalne modele Baristeo.

Dużym zainteresowaniem gości cieszyła się także strefa beauty z udziałem ambasadorki marki Cecotec, Klaudii Nieścior. Profesjonalne stylistki modelowały uczestnikom włosy z użyciem urządzeń takich jak: AirGlam – wielofunkcyjne stylizatory (suszenie, prostowanie, loki), Air Lisse – popularne aeroprostownice z funkcjami plazmy lub jonizacji, DryGlam Nano Plasma – profesjonalne suszarki z technologią Nano Plasma, IoniCare RockStar Style – stylowe suszarki z jonizacją, zapobiegające puszeniu, CeramicCare Unique – prostownice z ceramiczną powłoką, SurfCare – lokówki do naturalnych fal. Marka zadbała również o mężczyzn, prezentując linię PrecisionCare – trymery i urządzenia do pielęgnacji twarzy.

„W mojej pracy stawiam na urządzenia, które pozwalają działać szybko i skutecznie, ułatwiając codzienną pielęgnację. Doceniam rozwiązania, które w prosty i intuicyjny sposób pomagają zadbać o mój wygląd. Od dłuższego czasu testuję produkty marki Cecotec i jestem pozytywnie zaskoczona ich jakością oraz szeroką gamą możliwości” – komentuje Klaudia Nieścior, ambasadorka marki Cecotec.

Ponadto zaprezentowane zostały strefy: pet dla zwierząt, prasowania oraz retro – stylowe i designerskie tostery, czajniki, ekspresy, blendery w nietypowych wersjach kolorystycznych.

„Zgodnie z filozofią ‘Everybody Tech’, firma Cecotec wprowadza innowacje do codziennego życia, jednocześnie podkreślając swoje zaangażowanie w opracowywanie technologii dostępnych dla wszystkich konsumentów. Event w Skyfall Warsaw uświadomił uczestnikom, jak wiele możliwości oferuje hiszpańska marka” – komentuje Irina Lastovjak, Marketing Manager, Upun.

„Urządzenia Cecotec, dzięki swojej innowacyjności oraz nowoczesnemu designowi mogą ułatwić wiele codziennych czynności, a to wszystko w przystępnych cenach. Widzimy jak szybko ta hiszpańska marka rozwija się w naszym kraju. Przykładem może być to, że Polacy coraz częściej stawiają na zdrowy styl życia i chętnie wyposażają swoje kuchnie np. w airfryery. Wierzymy, że coraz więcej konsumentów będzie mogło przekonać się o wysokiej jakości tych urządzeń” – komentuje Radosław Wojtyczka, Sales Manager, Upun.

Wydarzenie w SkyFall Warsaw poprowadzili Conrado Moreno, Klaudia Nieścior, David Gaboriaud oraz Irina Lastovjak.

Dystrybutorem marki Cecotec w Polsce jest firma Upun. Więcej informacji na temat marki oraz dystrybutora można znaleźć na stronie upun.pl.